Met een goede balans tussen gevoel en verstand kiezen voor duurzame en gezonde keuzes op het gebied van klimaat, milieu, landbouw, industrie en economie

“Iedereen zei dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist”

Jeannette Hagman (1969) is sinds 2014 woonachtig in het prachtige Eerbeek. Een dorp vol met historie, cultuur en natuur, en een dorp en gemeente met mooie mensen: betrokken, aanspreekbaar en recht door zee. Met het wekelijks lezen van de plaatselijke nieuwberichten, zag ze dat er het nodige speelde in de Gemeente Brummen en haar interesse was gewekt.

Zonder ervaring in de politiek, maar wel in het bedrijfsleven (bedrijfskundig en financieel), was het moment aangebroken om niet langer aan de kant toe te kijken, maar mee te helpen. Als energieke en betrokken doener ging er een wereld voor haar open waaraan ze pragmatisch en gericht op mens en natuur haar steentje bij kan dragen.

Ze wil zich graag verder inzetten voor een financieel gezonde gemeente met gezonde mensen met focus op natuur en duurzaamheid.

De taak die voor ons ligt is uitdagend. Maar door samen te werken en gebruik te maken van ieders talenten, gaan we een mooie toekomst tegemoet.

• Natuur en milieu
  • Duurzaamheid